تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

مجموعه براش بسیار زیبا و کاربردی به نام Rons waves برای نرم افزار فتوشاپ را برای شما عزیزان گرافیست در دانلودستان قرار داده ایم. از این براش ها می توانید در کارهای گرافیکی خود استفاده کنید. امیدواریم استفاده کافی را از آنها ببرید.

دریافت تصاویر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


Imagic Photo نرم افزاری می باشد که به منظور ویرایش بر روی عکس و قرار دادن افکت های متنوع بر روی آن ها طراحی شده است. این نرم افزار این توانایی را در اختیار شما قرار می دهد تا به راحتی بتوانید چندین عکس را با یکدیگر ترکیب کنید ، بر روی عکس ها برای زیبایی بیشتر قاب های مختلفی قرار دهید ، افکت های زیبا بر روی عکس ها قرار دهید و آن ها را به صورت رویایی درآورید و ….تنها کافیست شما عکس خود را در برنامه وارد کنید و با انتخاب افکت دلخواه خود با چند کلیک آن را به عکس اضافه کنید. این برنامه دارای بیش از ۱۲۰ افکت مختلف که شامل افکت های خیال انگیز و رویایی ، شگفت انگیز ، کاشی های متعدد ، روشنایی ، نقاشی و … می باشد.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


از جمله امکانات برنامه ( Nokia Beta Labs Big Screen v0.99 S60 V3 & V5 Signed ):
* نمایش عکس ها و ویدئو ها با بالاترین کیفیت از صفحه تلویزیون
* گوش دادن به موسیقی گوشی از طریق سیستم صوتی خانه
* نمایش متن آهنگ ها و زیرنویس ویدئوها از طریق تلویزیون
* لذت بردن از پخش اسلاید شو عکس ها به همراه موسیقی انتخابی شما



ادامه مطلب ...


مجموعه ١٢۵ آیکون جدید و بسیار زیبای ویندوز را در این پست از سایت دانــــــلودســـــتان ، برای شما عزیزان بازدیدکننده آماده دریافت ساخته ایم.این مجموعه شامل ١٢۵ آیکون با فرمت ICO و PNG و در سایز ۲۵۶х۲۵۶ می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه لذت ببرید.

دریافت آیکون ها در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


وکتور بسیار زیبا و دیدنی با نام Butterfly Ornaments را برای شما عزیزان دردانــــــلودســـــتان  قرار داده ایم. وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.

برای دریافت ویکتورها به ادامه مطلب مراجع کنید....



ادامه مطلب ...


مجموعه ۴۶۸ آیکون با کیفیت و زیبا برای ویندوز را در اختیار شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده ایم ، این آیکون ها با فرمت PNG و در سایزهای گوناگون می باشند. امید است با دریافت و استفاده از این آیکون ها لذت ببرید.

دانلود در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


به کامپیوتر خود جان بدهید و اثر نفس های زندگی را در آن مشاهده کنید!!!با استفاده از این برنامه جالب می توانید بر روی عکس های خود افکت هایی استفاده کنید و به آنها جان بدهید.از این عکس ها می توانید در پشت زمینه ویندوز هم استفاده کنید.این عکس ها با تمامی ویندوز ها سازگار می باشند!

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.....



ادامه مطلب ...


وکتور زیبا و با کیفیت را با موضوع سرویس در این پست از سایت دانــــــلودســـــتان ، برای شما عزیزان آماده دریافت ساخته ایم.وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.

 

دانلود ویکتور ها در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


پلاگین ها ابزارهای کاربردی وابسته به یک نرم افزار هستند که امکاناتی مازاد بر امکانات عادی نرم افزار برآن اضافه می کنند و باعث گسترش کاربردهای نرم افزار می شوند. نرم افزار فتوشاپ نیز دارای پلاگین های متعددی است که هرکدام کار خاصی را انجام می دهند. PhotoTune نام یک پلاگین کاربردی برای فتوشاپ است که توسط OnOne تولید شده و پشتیبانی می شود. با استفاده از این پلاگین (افزونه) می توانید رنگ عکس های خود را تغییر دهید. اما این کار با نمونه هایی از پیش آماده شده و بصورت خودکار انجام می شود. نتیجه کار خارق العاده خواهد بود. ترکیب رنگ هایی که در این پلاگین از آنها استفاده شده بسیار زیبا هستند و جلوه و زیبایی عکس را چندین برابر خواهند کرد. می توانید در تغییر رنگ چهره از گزینه های مختلف استفاده کنید و تنها با انتخاب یک گزینه نتیجه کار را مشاهده کنید و در صورت لزوم در آن تغییر ایجاد کنید.  آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دانــــــلودســـــتان دریافت نمایید.
 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب ...


 

با وجود تعداد زیاد تصاویری که در هارد دیسک نگه داری می کنیم ، مسلمأ یکی از نیازهای ما ، نرم افزاری برای دسته بندی و مدیریت این عکس هاست. نرم افزار Kestrel GX یکی از نرم افزاری های مناسب ارائه شده در این زمینه است. این نرم افزار به شما امکان مدیریت عکس ها را می دهد. می توانید عکس های خود را درجه بندی کنید و عکس های مورد علاقه خود را مشخص کنید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار امکان ویرایش عکس است.  می توانید با ابزارهایی مشابه نرم افزار فتوشاپ ، عکس های خود را ویرایش نمایید. از جمله دیگر موارد قابل ذکر در ارتباط با این نرم افزار ، سازگاری با بیش از 20 فرمت گرافیکی است و همچنین سازگاری با عکس های گرفته شده توسط انواع دوربین های دیجیتال. بدین ترتیب ویرایش و مشاهده آرشیو عکس ، بیش از پیش جذاب خواهد بود. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت  دانلودستان دریافت نمایید.
 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب ...


۶ والپیپر زیبا و جذاب در قالب یک بسته دانلودی به نام جاده ای رو به بهشت که از طرف سایت پرشیا دانلود به شما تقدیم می شود .

Road to Heaven مجموعه 6 تصویر زمینه زیبا با عنوان جاده ای رو به بهشت

 

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


نرم افزاری قدرتمند برای طراحی و رسم نقاشی به صورت کامپیوتری می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران می توانند طرح های خود را در هر زمینه ای بر روی صفحه های کاغذی موجود در این نرم افزار پیاده سازی نمایند. در این نرم افزار کاربران به ابزارها و ویژگی های مختلفی همچون ابزارهای حرفه ای رسم خطوط ، سایه زنی ، طراحی های اولیه ، Brush های پیشرفته با کیفیت های بالا ، قابلیت حاشیه نویسی بر روی طرح به منظور یادآوری نکات در ادامه طراحی و قابلیت حذف آن ها به راحتی ، سازگاری با برنامه فتوشاپ و … اشاره نمود. این نرم افزار قدرتمند محصولی از کمپانی بزرگ Autodesk می باشد. فرض کنید که یک قلم و کاغذ جادویی دارید، یک قلم و کاغذ دیجیتالی. شما میتوانید آن را همه جا ببرید و طرح تان را هر لحظه ای که دوست دارید اتود بزنید. نرم افزار Autodesk Sketchbook Pr راهیست برای آزاد کردن خلاقیت شما.

AUTODESK SKETCHBOOK PRO V2011 طراحی , رسم و نقاشی با AutoDesk Sketchbook Pro v2011

 


دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


PhotoInstrument نرم افزاری است بسیار قدرتمند جهت روتوش و بازسازی تصاویر دیجیتال که در کمترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک این کار را انجام می دهد. اگر می خواهید هنر روتوش و بازسازی تصاویر را به طور کامل یاد بگیرید ، این نرم افزار شروع بسیار خوبی برای شما می باشد. ابزارهای بسیار قوی و گوناگون در این نرم افزار شما را برای روتوش و بازسازی هرچه بهتر تصاویر همیاری می کنند. کار با نرم افزار بسیار آسان بوده و جهت کار با آن نیاز به دانش قبلی نخواهد بود. این نرم افزار از تمامی تصاویر با انواع پسوندها نظیر PNG, JPG, BMP, TIF, PCX, TGA, EXR, ICO , Adobe Photoshop PSD به طور کامل پشتیبانی می کند. همچنین برنامه دارای زبان های بسیاری می باشد که شما بر اساس راحتی خود می توانید زبان مورد نظر را جهت نرم افزار انتخاب کنید.

PhotoInstrument رتوش و بازسازی تصاویر با نرم افزار PhotoInstrument 4.2 Build 422 Final

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


Corel Designer Technical Suite X5 v15.2.0.661 یکی از کامل ترین مجموعه های نرم افزارهایی می باشد که می تواند تقریبا تمامی خواسته های یک کاربر حرفه ای را در زمینه طراحی های دو بعدی و سه بعدی و رسم انواع نمودارها و چارت های گرافیکی پاسخگو باشد. این بسته نرم افزار فوق العاده قدرتمند که شامل پنج نرم افزار Corel DESIGNER X5 ، Corel PHOTO-PAINT® X5 ، Corel® PowerTRACE™ X5 ، Corel CAPTURE™ X5 و Right Hemisphere® Deep Exploration™ ۵٫۷ CSE نیز می باشد امکانات بسیار کاملی در زمینه طراحی و نقشه کشی به صورت دو بعدی و سه بعدی ارائه می دهد.
جالب است که قابلیت Import از انواع نرم افزارهای دیگر طراحی و نقشه کشی به این نرم افزار نیز وجود دارد. البته این قابلیتی است که به این نسخه اضافه شده است. طراحی های مکانیکی ، مکانیک سیالات به حرفه ای ترین شکل ممکن با وجود صدها قابلیت که در این بسته نرم افزاری جای گرفته است جای هیچ گونه شک و شبهه ای را برای استفاده از ابزارهای موجود باقی نمی گذارد. جالب است که این بسته نرم افزار نسبت به نرم افزارهای مشابه که تنها قادرند کار مشخصی را در یک زمینه انجام دهند از حجم به تناسب کمتری نیز برخوردار بوده که مطمئن برای حرفه ای ها اهمیت زیادی دارد.
واسط کاربری نرم افزارهای موجود در Corel Designer Technical Suite که از سری نسخه های X5 نیز می باشد بسیار جذاب بوده و علاوه براین که دسترسی کاربران به منوها به سادگی امکانپذیر می شود بسیار کاربر پسند هم نیز می باشد. پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های موجود در زمینه های مختلف نکته مهم دیگری است که در این خصوص باید به آن اشاره شود.
جالب است که امکان ترسیم نقشه های الکترونیکی نیز وجود دارد. یعنی به سادگی می توان یک بورد کامل را با این نرم افزار طراحی کرد.

Corel DESIGNER Technical Suite طراحی ۲و۳بعدی حرفه ای با Corel DESIGNER Technical Suite X5 v15.2.0.661

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


Flash Banner Designer نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه ساخت بنر های فلش یه صورت حرفه ای می باشد که به کمک آن کاربر قادر خواهد بود تا اقدام به ساخت تصاویر زیبا با افکت های متنوع برای قسمت بالای سایت خود که محل قرارگیری بنرمی باشد ، نماید. به کمک این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا تنها در سه مرحله زیباترین بنر را با سازگاری کامل از نظر طراحی و موضوعی با وب سایت خود ساخته و آن را صفحه وب خود قرار دهید. این نرم افزار محصولی از Banner Designer Pro می باشد.

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


اینبار از سایت بزرگ پرشیا دانلود ، مجموعه آیکون های جدید و بسیار زیبا با موضوع کریسمس در اختیار شما بازدیدکنندگان عزیز قرار داده ایم.این مجموعه شامل ٨٣ آیکون با فرمت PNG و ICO و در سایز ۱۲۸×۱۲۰ می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این آیکون ها لذت ببرید.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


BusinessCards MX  نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر به طراحی کارت های ویزیت زیبا می باشند. در این نرم افزار کاربران قادر به استفاده از انواع مختلف قالب های آماده برای طراحی کارت های ویزیت مختلف می باشند. در این برنامه کاربران می توانند قالب ها را به صورت دسته بندی شده و موضوعی انتخاب نمایند. همچنین می توان در صورت تمایل اقدام به ویرایش طرح کارت نمود و از تصاویر مختلف در طراحی آن ها استفاده نمود. این نرم افزار محصولی از mojosoft-software می باشد.

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


امروزه نرم افزارهای مختلفی را برای ویرایش عکس ها و یا افکت گذاری بر روی آن ها می توان مشاهده نمود که توسط شرکت های مختلف تولید کنند نرم افزارهای گرافیکی برای کاربران آماده سازی می شوند. در میان این نرم افزارهای ویرایش عکس می توان نرم افزارهایی را نیز که علاوه بر جنبه ویرایشی دارای جنبه های سرگرمی نیز می باشند مشاهده نمود.  به عنوان مثال دسته نرم افزارهایی که به وسیله آن ها می توان بر روی عکس ها افکت های خنده داری ایجاد نمود و یا از ترکیب عکس های دیگر می توان اقدام به ساخت تصویری سرگرم کننده نمود.
در این مطلب با نرم افزاری در این زمینه آشنا می شوید.
Play With Pictures نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران می توانند عکس های مختلف خود را با عکس های دیگر ترکیب نموده و نتایج سرگرم کننده ای را به دست آورند. به عنوان مثال شما می توانید عکس یکی از اعضای کوچک خانواده خود را با عکس یک تمساح بزرگ به گونه ای ترکیب کنید به صورتی که بیننده عکس تصور کند در حال مبارزه با یکدیگر هستند. در واقع می توان گفت که ساخت تصاویر شگفت انگیز ویژگی اصلی این نرم افزار می باشد. ترکیب عکس ها با یکدیگر در سه مرحله صورت می گیرد. این نرم افزار محصولی از شرکت Heligon Software می باشد.

Play With Pictures بازی با تصاویر و مونتاژ ساده و بامزه عکس های شما با Play With Pictures v1.0.9

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


نرم افزار RonyaSoft Poster Designer  یکی دیگر از سری نرم افزار های قدرتمند در زمینه طراحی پوستر است . این نرم افزار که با نمونه های آماده در سایت پرشیا دانلود آماده دریافت است دارای ویژگی های خاصی می باشد که این برنامه را نسبت به دیگر نرم افزار های طراحی متمایز میکند .

RonyaSoft Poster Designer ساخت پوسترهای زیبا با RonyaSoft Poster Designer 2.01.03.03

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان