تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

Slideshow Diashow XL راهکار نهایی و کامل برای خلق اسلایدشوهای استادانه و زیبا بصورت ساده و سریع می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید بهترین خاطرات خود را به دیگران با استفاده از مهیج ترین روش نمایش دهید. می توانید تصاویر خود را برروی رایانه خود نمایش دهید، ونیز می توانید آنها را برروی سی دی رایت نمایید تا هرجا که می خواهید بتوانید آنها را به همراه خود داشته باشید. در حین مراحل ساخت این محصول، تلاش سازندگان آن همواره بر ساده سازی، کارآمدی، و تنوع بوده تا بتوانید به آسانی اسلایدشو های خود را برای همخوانی و برآورده سازی انتظارات خویش بسازید. از دیگر قابلیتهای این نرم افزار ساخت اسلایدشوهایی با قابلیت شروع خودکار از روی CD-ROM, DVD, VCD, SVCD، پشتیبانی از تعداد نامحدود تصاویر، افزودن صدا بصورت مستقیم از سی دی صوتی شما یا فایلهای MP3، برخورداری از یک ابزار ویرایش تصویر ساده و کاربردی، اسکن مستقیم تصاویر و غیره را می توان نام برد.



ادامه مطلب ...


مادوتا نام مجموعه جدیدی در زمینه عکس های با مضمون عاشقانه می باشد. این مجموعه جدید که شامل ۲ شخصیت کارتونی می باشد ، همانند پکیج هایی مانند Love Is … جای خاصی را پیدا کرده است. مجموعه ی تصاویر که شامل ۶۰ تصویر بسیار زیبا و دیدنی می باشد را می توانید در سایز ۳۰۰ × 300 از وبسایت  تهران دانلود دریافت نمایید.



ادامه مطلب ...


نرم افزار Logo Maker ابزاری قدرتمند در زمینه طراحی و ساخت لوگوهای زیبا محصولی از شرکت Sothink Software می باشد. در این نرم افزار کاربران با استفاده از قالب های آماده سازگار با وب می توانند انواع لوگوها در اندازه های گوناگون را مورد استفاده قرار دهند. در این نرم افزار کاربران توانایی استفاده بیش از صدها قالب لوگوی آماده را دارا می باشند. همچنین در این نرم افزار بیش از ۱۰۰ نوع افکت مختلف برای ساخت لوگوها در دسترس کاربران قرار داده شده است. قابلیت استفاده بیش از ۱۹۰نوع در پنج سبک کلاسیک,عمومی Cool ,Badge, و Letter Based نیز یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار دارای ابزار ویرایش لوگوها نیز می باشد تا کاربران با توجه به نیاز خود قادر به اعمال تغییرات بر روی تصاویر نیز باشد. در این نرم افزار کاربران حتی می توانند برای انواع لباس ها نیز اقدام به طراحی لوگو نمایند. این برنامه با ارائه نتیجه ای سازگار با دستگاه های چاپ لباس این ویژگی را نیز در اختیار کاربران قرار داده است.

دریافت نرم افزار ساخت لوگو در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


یک شنبه 25 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 15:15 :: نويسنده : admin

ین مجموعه شامل چهل و یک والپیپر مانیا با فرمت jpg می باشد. افراد بسته به ذوق و سلیقه خود می توانند از این پک جدید والپیپر های کامیوتر در طول ماه برای تزیین بک گراند دسکتاپ خود استفاده کنند.



ادامه مطلب ...


وکتور بسیار زیبا و دیدنی با موضوع Coffee Cups Vector را برای شما عزیزان در تهران دانلود قرار داده ایم. وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.

دریافت وکتورهای زیبا در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


CINEMA 4D Studio نام برترین نرم افزاری می باشد که کمپانی MAXON می تواند در اختیار طراحان حرفه ای ۳بعدی قرار دهد. اگر شما یک گرافیست حرفه ای در زمینه ۳بعدی هستید ، ولی نیاز به اندکی کمک در این زمینه دارید ، این نرم افزار می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. انتخاب با شماست ! از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد: مجموعه ای کاملا حرفه ای از برترین مدل سازی ۳بعدی ، مدل سازی پارامتری و چند گوشه ای ، سیستم جزئی پیشرفته ، طراحی ۳بعدی داخلی ، سیستم انیمیشن غیر خطی ، مدل های سخت و نرم بدنه ها ، مفاصل و موتورها ، ابزارهای حرفه ای طراحی شخصیت ها ، رندر کردن تصاویر به حالت واقعی و رندر در حالت اسکیس ، و … . شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت تهران دانلود دریافت نمایید.

دریافت نرم افزار طراحی 3 بعدی در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


مجموعه ٨۵ آیکون پلاستیک مانند برای ویندوز را در این پست از سایت تهران دانلود، برای شما عزیزان بازدیدکننده آماده دریافت ساخته ایم.این مجموعه شامل ۸۵ آیکون با فرمت ICO و PNG و در سایز ۲۵۶х۲۵۶ می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه لذت ببرید.

دریافت 85 آیکون جدید ویندوز در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


مجموعه براش بسیار زیبا و کاربردی به نام Floral Brush Pack برای نرم افزار فتوشاپ را برای شما عزیزان گرافیست در  تهران دانلود قرار داده ایم. از این براش ها می توانید در کارهای گرافیکی خود استفاده کنید. امیدواریم استفاده کافی را از آنها ببرید.

 

دریافت در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


QuarkXPress v9 نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی گرافیکی ، با قابلیت ایجاد ارتباط حسی با کاربر و به کارگیری ذوق انسانی به منظور ایجاد یک طرح زیبا است. یکی از برترین نرم افزار های طراحی Document ها می باشد . به کمک این برنامه طراحان می توانند در طراحی های مختلف خود نسبت به گذشته نتایج مطلوبتری را بدست آورند. سرعت بالاتر در این نرم افزار و از سوی دیگر خروجی های دقیق تر نسبت به برنامه دیگر دارد. نوشتن, ویرایش , حروفچینی همراه با رنگ و نصاویر زیبا میدهد که میتوانید از آنها در مجلات, روزنامه ها , آزانش های تبلیغاتی , ناشران شرکتها , شرکتهای طراحی, فروشگاهها  و ناشران کتاب استفاده کنید.

دریافت نرم افزار کامپیوتر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


مجموعه ١۱۸ آیکون جدید و بسیار زیبای ویندوز را در این پست از سایت دانلودستان ، برای شما عزیزان بازدیدکننده آماده دریافت ساخته ایم.این مجموعه شامل ١۱۸ آیکون با فرمت ICO و PNG و در سایز ۲۵۶х۲۵۶ می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه لذت ببرید.

دریافت آیکون های زیبا در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


Kolor Autopano Giga 2.5.1 شما دیگر نیازی به انتخاب تصاویر نخواهید داشت. دیگر نگران اینکه عکس های شما به صورت افقی و یا عمودی باشد ، نباشید. این نرم افزار پانورام ها را پیدا کرده و آن ها را ساماندهی می کند. این نرم افزار به طور باورنکردنی سریع است و از یک سیستم تشخیص پیشرفته با نام SIFT بهره می برد ، که این تکنولوژی یک سیستم انحصاری برای تصحیح رنگ ها می باشد و تفاوت رنگ هایی که بین عکس های مختلف مشاهده می شود را برطرف می نماید. برای اولین بار در دنیا ، این نرم افزار قابلیت پشتیبانی کامل از HDR را دارا می باشد.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


شاید بارها و بارها برای شما هم پیش آمده که خواسته اید تا بر روی مجموعه های از تصاویر خود لوگو و آرمی را قرار دهید تا به تصاویرتان جلوه ای خاص بخشیده و با این کار نیز از کپی برداری تصاویرتان توسط دیگر افراد و ثبت به نام خودشان جلوگیری نمایید و برای این کار مجبور شده اید با نرم افزارهای فراوان حجیم و دشواری همچون فوتوشاپ این عمل را تک تک بر روی تصاویرتان اعمال نمایید. اما اکنون باز هم گروه پرتوان ملی دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی و تنها در طی ۳ مرحله و با چند کلیک ساده لوگو و آرم یا متن خود را بر روی چندین تصویر قرار داده و تصاویر خود را واترمارک نمایید. Mytoolsoft Watermark Software نرم افزار ساده ولی توانمندی است که به شما کمک می کند تا به راحتی و تنها در عرض چند ثانیه لوگو و آرم دلخواه خود را بر روی چندین تصویر به صورت یک جا قرار داده و به واترمارک کردن آن ها بپردازید. علاوه بر این Mytoolsoft Watermark Software با پشتیبانی از انواع متن ها و لوگو ها، پشتیبانی از انواع فرمت های تصاویر، استفاده ی بسیار آسان و داشتن قابلیت های بسیار جالب به یکی از محبوب ترین نرم افزارها در زمینه ی واترمارک کردن تصاویر تبدیل شده است که ما نیز آن را در اختیار شما دوستان عزیز قرار داده و پیشنهاد می نمایم.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Mytoolsoft Watermark Software v2.7.7 :
- آزاد بودن در قرار دادن لوگو و آرم در محل و سبک دلخواه همچون Margins ،Angle ،Shadow و Opacity
- استفاده ی بسیار آسان از نرم افزار تنها در ۳ مرحله ی ساده
- امکان واتر مارک نمودن دسته ای تصاویر به صورت یک جا
- امکان تغییر سایز عکس و تبدیل فرمت فایل های خروجی
- امکان تنظیم نمودن کیفیت فایل خروجی
- امکان دیدن و پیش نمایش فایل های خروجی قبل از ذخیره ی تغییرات
- امکان ذخیره سازی خودکار تنظمیات و تغییرات
- پشتیبانی از قابلیت Drog & Drop فایل ها و فولدرها
- پشتیبانی از انواع فرمت ها همچون bmp ،jpg ،jpeg ،gif،png و tiff
- پشتیبانی از Text Wartermark و Image Watermark
- دارای محیطی بسیار ساده اما جذاب و کاربرپسند
- دارای قدرت بسیار بالا علیرقم داشتن حجم بسیار اندک
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


مجموعه ۱۵۷ آیکون جدید و بسیار زیبای ویندوز را در این پست از سایت دانلودستان، برای شما عزیزان بازدیدکننده آماده دریافت ساخته ایم.این مجموعه شامل ١٢۵ آیکون با فرمت ICO و PNG و در سایز ۲۵۶х۲۵۶ می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه لذت ببرید.

دریافت آیکون ها در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


نرم افزار Atry Photo Resizer ابزاری کم حجم و ساده برای تغییر سایز و فرمت عکس ها و تصاویر بصورت دسته جمعی می باشد. این نرم افزار از اکثر فرمت های محبوب عکس مانند  JPG, GIF, PNG و … پشتیبانی می کند. سرعت تغییر اندازه و فرمت تصاویر در این نرم افزار بالا می باشد. شما می توانید سایز مورد نظر خود را به نرم افزار داده و تصاویر خود را در اندازه مورد نظر و با کیفیت بالا تحویل بگیرید.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


در این قسمت شاهد مجموعه ای از آیکون های زیبا و با کیفیت با موضوع هفت سین نوروز هستید. این مجموعه شامل ۲۰ آیکون با کیفیت و با فرمت png می باشد که هم اکنون از دانلودستان آماده دریافت است.

دریافت آیکون ها در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


در این مجموعه شش وکتور سه بعدی افراد در رنگ ها و حالت های مختلف قرار گرفته است. شما می توانید از این وکتور ها در هر انداره ای که می خواهید استفاده کنید بدون آنکه کیفیت آن ها با افزایش سایر افت کند. وکتورهای این مجموعه با فرمت eps و پیش نمایش jpg می باشد.

دریافت وکتورها در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


مجموعه براش بسیار زیبا و کاربردی به نام Rons waves برای نرم افزار فتوشاپ را برای شما عزیزان گرافیست در دانلودستان قرار داده ایم. از این براش ها می توانید در کارهای گرافیکی خود استفاده کنید. امیدواریم استفاده کافی را از آنها ببرید.

دریافت تصاویر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


Imagic Photo نرم افزاری می باشد که به منظور ویرایش بر روی عکس و قرار دادن افکت های متنوع بر روی آن ها طراحی شده است. این نرم افزار این توانایی را در اختیار شما قرار می دهد تا به راحتی بتوانید چندین عکس را با یکدیگر ترکیب کنید ، بر روی عکس ها برای زیبایی بیشتر قاب های مختلفی قرار دهید ، افکت های زیبا بر روی عکس ها قرار دهید و آن ها را به صورت رویایی درآورید و ….تنها کافیست شما عکس خود را در برنامه وارد کنید و با انتخاب افکت دلخواه خود با چند کلیک آن را به عکس اضافه کنید. این برنامه دارای بیش از ۱۲۰ افکت مختلف که شامل افکت های خیال انگیز و رویایی ، شگفت انگیز ، کاشی های متعدد ، روشنایی ، نقاشی و … می باشد.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


از جمله امکانات برنامه ( Nokia Beta Labs Big Screen v0.99 S60 V3 & V5 Signed ):
* نمایش عکس ها و ویدئو ها با بالاترین کیفیت از صفحه تلویزیون
* گوش دادن به موسیقی گوشی از طریق سیستم صوتی خانه
* نمایش متن آهنگ ها و زیرنویس ویدئوها از طریق تلویزیون
* لذت بردن از پخش اسلاید شو عکس ها به همراه موسیقی انتخابی شما



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان