تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/10/Danware%20NetOp%20Remote%20Control/Danware-NetOp-Remote-Control.jpg

NetOp Remote Control نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن مدیران شبکه قادر به کنترل سیستم های خود می باشند. مشاهده صفحه نمایش سیستم ها ، کنترل کامل و اعمال امور مختلف بر روی سیستم ها ، عیب یابی و رفع معایب موجود در صورت امکان ، نظارت بر نحوه عملکرد کاربران و نرم افزارها ، کنترل پروتکل های مورد استفاده و بسیاری دیگر از ویژگی ها می باشد.از ویژگی های برتر این نرم افزار ، همان طور که در بالا اشاره شد قابلیت اعمال یک دستور بر روی تمام سیستم ها به صورت یکپارچه و همزمان می باشد. این نرم افزار از تولیدات شرکت Danware می باشد.

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/golchin/8/1/Acebit%20Password%20Depot%20v4.1.7/Acebit%20Password%20Depot%20v4.1.7_www.lxl.ir.gif

 

استفاده از رمزهای عبور در دنیای کامپیوتر امروزه به امری اجتناب ناپذیر تبدیل شده است که کاربران مختلف در هر سطحی که باشند آن را به عنوان یکی از مهمترین مسائل مربوط به امور روزانه خود تلقی می کنند. استفاده از رمزهای عبور برای ورود به وب سایت های مختلف و خصوصی ، استفاده از رمز عبور برای اتصال به پایگاه های داده ای ، استفاده از رمزهای عبور برای … همگی در دسته نیازهای این موضوع مهم برای کاربران می باشند. استفاده از این رمزهای عبور مختلفو متنوع ممکن است کاربران را دچار مشکلاتی نمایند ، به خصوص این که کاربرانی که در وب سایت های مختلف عضو می باشند و از نام های کاربری و رمزهای عبور متعدد برخوردار می باشند ، در هنگام استفاده از این رمزهای عبور گاها دچار مشکل می شوند.در این مطلب با نرم افزاری آشنا می شوید که به کمک آن این مشکلات دیگر مشاهده نمی شوند.Acebit Password Depot نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا بر رمزهای عبور مورد استفاده خود در وب سایت ها و دیگر ابزارها مدیریت نمایند. این نرم افزار رمزهای عبور را در خود ذخیره سازی می نمایند و نیازی نیست تا کاربر همیشه تمامی رمزهای عبور خود را در حافظه خود به یاد داشته باشند . این نرم افزار برای حفاظت از رمزهای عبور موجود در نرم افزار کاربران از تکنیک های نرم افزاری مختلفی استفاده می نماید و تنها مدیر برنامه قابلیت دسترسی به رمزهای عبور درون نرم افزار را دارد. بدین شکل کاربران یک رمز عبور را به خاطر می سپارند و آن رمز عبور نرم افزار مدیریتی می باشد. همچنین این نرم افزار از ابزارهایی نیز برخوردار می باشند که از میان آن ها می توان به ابزار حفاظت از فایل ها ، ابزار ساخت و ایجاد رمزهای عبور تصادفی ، قابلیت Drag&Drop در هنگام ورود به وب سایت ها و استفاده از رمزهای عبور و … اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت  AceBIT Software می باشد.

 

دیگر ویژگی های نرم افزار:

 

- حفاظت بالا از اطلاعات حساس با استفاده از الگوریتم Rijndael 256-Bit

 

- حفاظت از رمزهای عبور در مقابل keyloggers و spyware

 

- دارای ویژگی کامل کردن خودکار با وارد نمودن نام کاربری در وب سایت ها

 

- قابلیت اجرا بر روی Flash USB ها

 

- سازگاری با شبکه

 

و … .

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/golchin/12/GameJackal%20Pro%20v4.1.1.0%20Final/GameJackal%20Pro-www.lxl.ir.jpg

بسیاری از افرادی که با بازی های کامپیوتری سروکار دارند با بازی هایی مواجه شده که علاوه بر نصب هنگام بازی نیز نیاز به گذاشتن سی دی بازی مربوطه داخل سی دی رام جهت انجام بازی می باشند و گاهی اوقات این گونه بازی ها که دارای چنین روشی برای اجرای آنها بوده کاربران را دچار مشکل می نماید، از آن جهت که کاربر را جهت انجام بازی به سی دی بازی مربوطه وابسته می نماید و اگر به هر دلیلی در حین مراحل بازی سی دی مربوطه دچار مشکل شود ادامه بازی برای کاربر مقدور نبوده که البته این یکی از مشکلات بوده و مشکلات دیگری نیز وجود داشته که علاقه مندان بازی های کامپیوتری بیشتر به آن واقف می باشند. البته عده ای با استفاده از نرم افزارهای ایجاد درایو مجازی این مشکل را حل کرده اند ولی این نرم افزار بدون نیاز به ایجاد درایو مجازی و Image برداری از سی دی بازی این کار را انجام می دهد. نرم افزار GameJackal  نرم افزاری قدرتمند جهت حل مشکل فوق می باشد که از قابلیت های شاخص این نرم افزار استفاده آسان از آن و نیاز نداشتن به سی دی بازی است. در نسخه جدید ارائه شده تمام بازی های روز که نیاز به سی دی جهت اجرا داشته اضافه شده است و این امکان فراهم شده که کاربر با استفاده از ایجاد یک پروفایل برای بازی مورد نظر و ایجاد آیکون جدید با استفاده از این نرم افزار بتواند بدون نیاز به قرار دادن سی دی در سی دی رام بازی مورد نظر خود را اجرا کنند.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار GameJackal Pro v4.1.1.0 Final:

- ساخت سریع پروفایل جهت انجام بازی با کارایی مشابه آیکون همان بازی

- قابلیت image mode جهت انجام بازی هایی که نیاز به سی دی و یا دی وی دی در حین اجرا داشته

- پشتیبانی از سیستم های چند پردازنده ای و توانایی انتخاب پردازنده مورد نظر در حین بازی

- ابزاری جهت محافظت از پروفایل های شخصی با قابلیت گذاشتن پسورد بروی پروفایل و…

- بهینه سازی و کاهش زمان بارگذاری بازی

- پشتیبانی از جدیدترین بازی های موجود

- قابلیت بروز رسانی خودکار نرم افزار

- محیط کاربری راحت و آسان

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله نسخه محبوب ویندوز ۷

- و …

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/8/Driver%20Reviver%203.1.648.8165/Driver%20Reviver.jpg

برنامه Driver Reviver نرم افزاری است برای آپدیت و به روز رسانی درایور . این برنامه یکی از بزرگترین پایگاه های داده درایور در جهان محسوب می شود و می توانید با کمک آن آخرین نسخه درایور ها را به روز کنید .هم اکنون این نرم افزار را می توانید از  lxl دریافت کرده و درایور های خود را به آخرین ورژن آپدیت کنید تا به بهبود کار سیستم خود کمک کنید.



ادامه مطلب ...


Aiseesoft Total Video Converter نام نرم افزاری می باشد که به منظور تبدیل فرمت های فایل های تصویری برای کاربران ساخته شده است و کاربران به کمک آن می توانند اقدام به تبدیل فرمت فایل های تصویری نظیر AVI, MPEG, VCD, DVD, WMV و تمامی فرمت های مشهور تصویری نمایند. کافیست تنها فایل مورد نظر را به برنامه معرفی کنید و مسیر ذخیره سازی فایل خروجی را نیز مشخص نمایید. سپس فرمت مورد نظر خود را انتخاب کنید و با کلیک بر دکمه Convert عملیات تبدیل را آغاز نمایید. این نرم افزار محصولی از  Aiseesoft Studio می باشد.

 

برخی ویژگی های نرم افزار Aiseesoft HD Video Converter v5.0.18 :

- قابلیت تبدیل فرمت فایل های تصویری
- پشتیبانی از فرمت های AVI, Divx,Xvid, ASF, WMV, MPEG, MOV, QT, RM, RMVB,QuickTime,MPG برای تبدیل

- قابلیت تبدیل فرمت فایل های تصویری به فرمت های سازگار به پخش برای PSP, iPod Classic, iPod Touch, iPod Nano, iPhone (3G), iPhone, Zune, Zune 2, Blackberry, Nokia, Creative Zen, Sony Walkman, iRiver PMP, Archos, PS3, Apple TV, Xbox, iPAQ, Pocket PC, Mobile Phone
- توانایی ذخیره سازی و تبدیل فایل ها به MP4, H.264, AVI, MP3, WMV, WMA, FLV, MKV, MPEG-1, MPEG-2, 3GP, 3GPP, VOB, DivX, Mov, RM, RMVB, M4A, AAC, WAV,
و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/amnyaty/Luxand%20Blink%20v2.0/Luxand%20Blink%20v2.0%20.jpg

 

ورود به کامپیوتر شما به سادگی فقط با یک نگاه! بله تعجب نکنید. برای ورود به ویندوز ساده تر از این نمیشه! شما میتوانید با نگاه کردن به وب کم خود برای یک لحظه بدون اینکه رمز عبور خود را تایپ نمایید به رایانه خود وارد شوید. اگر از دست تایپ کردن رمز عبور خود و همچین نگرانی از اینکه رمز عبور شما توسط دیگران حدث زده شود و نگران لو رفتم آن هستید میتوانید از این نرم افزار خارق العاده استفاده نمایید. نرم افزار Luxand Blink که از پیشرفته ترین فناوری های روز دنیا برای تشخیص چهره بهره میبرد. این نرم افزار میتوانید با اطمینان بسیار بالا و با یک نگاه با سرعت فوق العاده صاحب رایانه را تشخیص داده و شما میتوانید بدون تایپ کردن رمز عبور خود وارد ویندوز شوید. این نرم افزار با الگوریتم های بسیار پیشرفته تشخیص چهره در شرایط نوری مختلف در شب و روز  میتواند با سرعت فوق العاده صاحب رایانه را تشخیص دهد. شما نگران کوتاه کردن موهای خود و همچنین تغییر ظاهر خود نباشید این نرم افزار قدرتمند میتوانید شما را در هر چهره و تیپی که باشید تشخیص دهد. با استفاده از الگوریتم های پیشرفته بیومتریک و تشخیص صورت افراد اگر چه شما آرایش کرده باشید و یا اینکه موهای خود را رنگ کرده باشید و یا با عینک و بدون عینک باشید برای این نرم افزار مهم نبوده و شما را با سرعت و دقت بالا شناسایی می نمایید. هیچگاه شما نمی توانید امنیت رایانه خود را با پسورد گذاری های پیچیده تضمین نمایید. شما میتوانید بدون هزینه کردن بسیار زیاد برای حفظ امنیت در رایانه خود با استفاده از این نرم افزار به راحتی امنیت اطلاعات خود را تضمین نمایید. مراحل کار بسیار ساده میباشد و ثبت نام کاربران و ایجاد حسابهای شخصی فقط با یک نگاه کردن به وب کم ایجاد میشود. شما با استفاده از این نرم افزار دیگر نگران سرقت رفتن کلمه عبور و همچنین حدث زدن آن توسط دوستان و آشنایان خود نیستید و برای استفاده از رایانه شما فقط این خود شما هستید که به آن دسترسی دارید و میتوان مطمئن باشید به جز شما هیچ کس دیگری نمیتواند از رایانه شما استفاده نمایید گروه ال ایکس ال  این نرم افزار قدرتمند را به شما پیشنهاد میدهد. این نرم افزار بر روی ویندوز ویستا و سون قابل نصب میباشد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Luxand Blink v2.0:

- خصوصی سازی ویندوز و امنیت بیشتر رایانه شما

- ایمن سازی و قفل گذاری بر روی ویندوز

- راحتی استفاده از نرم افزار و کار با فقط چند کلیک موس

- سرعت بسیار بالا در شناسایی افراد

- جلوگیری از ورود غیر مجاز افراد و تضمین ۱۰۰ درصد امنیت

- عدم دسترسی افراد غیر مجاز به رایانه شما و غیر قابل نفوذ بودن رایانه شما

- محیط ساده و کاربر پسند

- قابل نصب بر روی ویندوز ویستا و ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/4/Carbide%20ui%203.4%20Theme%20Edition/Carbide%20ui%203.4%20Theme%20Edition.jpg

مطمئنا تا کنون علاقه داشتید تا تم های گوشی خود را ، خودتان طراحی کنید . و دیگر به دانلود تم از سایت های مختلف نپردازید . و با سلیقه و علایق شخصی خود تم زیبایی را برای گوشی های خود طراحی کنید . دارندگان گوشی ها نوکیا همواره به دنبال بهترین نرم افزار تم ساز بوده اند . شرکت نوکیا تا کنون دو نرم افزار را به طور رسمی برای این کار معرفی کرد به نام های Theme Studio , Carbide ui , Theme Studio در زمینه گرافیکی و قرار دادن آیکون و ادیت کردن آیکون در برار Carbide ui  حرفی برای گفتن نداشت و روز به روز بر محبوبیت Carbide ui افزوده شد . امروز تیم lxl  پکیج کامل  نرم افزار Carbide ui 3.4 Theme Edition را  که شامل نرم افزار پایه و پلاگین های ساخت برای انواع مدل های نوکیا می باشد را با آموزش کامل ریجستری و ذخیره کردن تم های ساخته شده در اختیار شما کاربران محترم قرار داده  با این امید که از این نرم افزار نهایت استفاده را نمایید . شما با این نرم افزار می توانید تم های کاملا حرفه ای برای تمامی مدل های نوکیا از جمله ؛ سری ۶۰ ورژن ۲ ( ۶۶۰۰ ، ۷۶۱۰ و… ) ، سری ۴۰ ( ۶۳۰۰ و… ) ، سری ۶۰ ورژن ۳ ( ۵۷۰۰ ، N73 ، N72 و… )  ، سری ۶۰ ورژن ۵ ( ۵۸۰۰ ، N97 ، ۵۳۲۰ ، N97 mini ، X6 و… ) بسازید . تیم ال ایکس ال قدرت ساخت این نرم افزار و حرفه ای بودن آن را تضمین می نماید  .



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/19/5/Ultra.Recall.Professional.4.2.0.0/ultra.jpg

Ultra Recall Professional 4.2.0.0 نام نرم افزاری است که برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده و با آن می توانید تمامی کارهای روزمره ای را که در محیط ویندوز انجام داده اید را ثبت کنید و در صورت نیاز برای یادآوری به این نرم افزار مراجعه نمایید . این نرم افزار تمامی برنامه های الکترونیکی و تمام نرم افزار ها ، متن ها ، بازی ها ، و … را برای شما ثبت می کند.هم اکنون میتوانید این برنامه روازسایت ال ایکس ال دانلود نمایید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Ultra Recall Professional :

- ثبت کردن مقالات ، صفحات وب ، متن ها ، ایمیل هایی که توسط هر نرم افزاری اجرا شده باشد
- طبقه بندی ثبت شده ها بوسیله پرچم دار کردن مطالب مهم ، ستاره دار کردن و انواع دیگر علامت گذاری برای یاد آوری
- یادآوری سریع و آسان فایل ها با استفاده از منوی جستجو
- بهترین نرم افزار برای ژورنالیست ها و محققان اینترنت برای ثبت تمامی کارهایشان



ادامه مطلب ...


www.lxl.ir

 

مجموعه بسیار زیبا که شامل ۳۰۰ فونت دست نویس که به خاطر سبک نوشتاری مشابه دست نوشته های انگلیسی میباشند از محبوبترین و پر استفاده ترین فونت ها نزد طراحان و گرافیست ها محسوب می شوند. جهت استفاده از فونت های این مجموعه پس از اتمام دانلود و باز نمودن فایل زیپ شده به پوشه Fonts رفته و فونت ها را در مسیر Control Panel / Fonts کپی کنید.



ادامه مطلب ...


توسط نرم افزار گران قیمت و کارای Algebrator v4.1 شما به راحتی خواهید توانست معادلات و مجهولات پیچیده ریاضی خود را بنویسید و آنها را حل نمایید. فراگیری و مسلط بودن به نرم افزار مربوطه مستلزم به بازه ی زمانی خاصی می باشد که با کمی تمرین و ممارست به آن دست پیدا خواهید کرد. شما هم اکنون می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان از سایت ال ایکس ال  دریافت نمائید که امیدواریم مورد پسند و استفاده ی علاقه مندان قرار گیرد.



ادامه مطلب ...


یک نرم افزار بسیار جالب که توانائی تشخیص چهره ی احتمالی نوزادی که متولد خواهد شد توسط عکسی که شما از پدر و مادر نوزاد میدهید را دارا میباشد.این نرم افزار با استفاده از اطلاعات چهره نگاری موجود در دیتابیس خود قادر است چهره تقریبی نوزاد یک زوج را به شما نشان دهد و در ضمن نرم افزار بدون نیاز به نصب و از نوع پرتابل میباشد.پیشنهاد میکنیم حتمآ این نرم افزار جالب را از سایت خودال ایکس ال  دریافت نمائید.



ادامه مطلب ...


یک نرم افزار کامل برای ثبت شماره های تلفن شما کاربران فوردانلودس.آی آر در کامپیوتر خود.ContactKeeper 1.41 یک دفترچه الکتونیکی کاملآ فارسی ( قابلیت تغییر به کلیه زبانها ) برای ثبت و نگهداری مشخصات افراد از قبیل : نام و نام خوانوادگی ، شماره های : تلفن / فکس / موبایل ، شغل ، محل سکونت ، ایمیل ، تاریخ تولد ، شرح مختصر و …. میباشد که قابلیت جستجو بر اساس نام اشخاص را نیز دارا میباشد.پیشنهاد میکنیم حتمآ این نرم افزار را با حجمی بسیار کم دریافت نمائید.



ادامه مطلب ...


امروزه با گسترش روز افزون اینترنت در میان مردم و همچنین ارتقاء سرعت اینترنت باعث شده در بسیاری از کشورها به علت سرعت بسیار بالا از اینترنت مانند تلوزیون استفاده و بسیاری از شبکه ها و فایل های ویدئویی به وفور در دسترس کاربران بوده و همین باعث شده سایت های اشتراک فیلم مانند YouTube, MyVideo, ClipFish, Metacafe, sevenload, VideU, MySpace and GoogleVideo و… تبدیل به بزرگترین و پربازدیدکننده ترین سایت های موجود شده که همین امر باعث شده بسیاری از افراد گاها خوستار ذخیره برخی از این ویدئو ها بوده که به صورت معمولی قادر به ذخیره آنها نمی باشند، نرم افزار Ashampoo ClipFisher ابزاری قدرتمند جهت این کار یعنی ذخیره این فایل های ویدئویی آنلاین می باشد که برای ذخیره سازی تنها کافیست تا کاربران مسیر این فایل ها و یا صفحاتی که این تصاویر در آن ها قرار دارند را به برنامه داده تا این نرم افزار اقدام به ذخیره سازی این تصاویر نماید. همچنین یکی از ویژگی های برتر این نرم افزار تبدیل فرمت این فایل های تصویری آنلاین به فرمت های قابل اجرا بر روی هارد می باشد که کاربر را قادر می سازد تا به صورت آنلاین تبدیل فرمت نیز انجام دهند.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo ClipFisher 1.20:
- قابلیت انتقال ویدئو از سایت های YouTube, MyVideo, ClipFish, Metacafe, sevenload, VideU, MySpace and GoogleVideo
- قابلیت ذخیره ویدئو های آنلاین با فرمت FLV
- قابلیت تبدیل فیلم ها به فرمت WMV
- امکان شکستن ویدئو ها به واحد های کوچک تر
- امکان تغییر حجم و کیفیت فیلم ها به حجم و کیفیت دلخواه
- قابلیت اعمال کلیه تنظیمات مربوطه به صورت دستی
- پشتیبانی کامل از ویندوز ویستا
- و …



ادامه مطلب ...


احتمالاً برای همه شما پیش آمده که متنی را به صورت PDF دریافت نموده باشید و بخواهید آن را ویرایش کنید. فایل های PDF جزء گسترده ترین فایل های کتاب الکترونیک در دنیا محسوب می شوند. کاربرد این گونه فایل ها در دنیای اینترنت روز به روز در حال گسترش می باشد.
نرم افزار Infix PDF Editor ابزاری قدرتمند جهت ویرایش اسناد متنی و PDF می باشد. در حالت عادی امکان این کار به راحتی میسر نیست، اما با این پردازشگر شما به این توانایی دست خواهید یافت. با این نرم افزار می توانید به راحتی تمام خواسته هایتان را برآورده سازید. متن با تمام خواصش فونت، تنظیم سطر، رنگ و …، لینک ها، تصاویر و …. را می توانید تغییر دهید. ویرایش آسان متن، غلط گیری در ۵ زبان مختلف، تغییر تصاویر، ارسال مستقیم فایل های PDF تولید شده به عنوان ضمیمه Email، ساخت دوباره ساختار اصلی اسناد از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Infix PDF Editor 3.25:
- قابلیت ویرایش آسان متن هر PDF
- قابلیت اضافه و جایگزین کردن تصاویر
- شامل فرمت های پاراگراف بندی
- توانایی ساخت و دستکاری پدهای کلیپ
- امکان ساخت جعبه های متنی جدید
- امکان تغییر رنگ و عرض خطوط
- پشتیبانی کامل ازانواع مختلف فایل های PDF
- کنترلاستاندارد فونت و سایز
- پشتیبانی از CMYK ،RGB ،Gray ،HSB
- قابلیت Copy/paste تصاویر، نقشه ها و جداول از PDF های دیگر
- توانایی غلط گیری در ۵ زبان مختلف
- امکان جستجو و جایگزینی کامل
- قابلیت استفاده از حاشیه و tabs ،indent
- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/6/Advanced%20eLearning%20Builder%203.6.17/Advanced%20eLearning%20Builder%203.6.17_www.lxl.ir.jpg

نرم افزار Advanced eLearning Builder ابزاری قدرتمند در زمینه ساخت آزمون های مجازی کامپیوتری برگزاری e-Test یا همان آزمون های تستی الکترونیک، آموزش های الکترونیکی، امتحانات کوچک و امتحان های الکترونیکی و … و برگزاری آموزش های از راه دور می باشد. به کمک این نرم افزار می توان امتحانات تستی کامپیوتری را به صورت گرافیکی طراحی نمود تا کاربران با کلیک موس اقدام به پاسخ گویی نمایند. ایجاد سوالات چند گزینه ای، پاسخگویی تشریحی، تست های چند جوابی و … از مواردی می باشند که در این گونه امتحانات مورد استفاده قرار می گیرند. بسیاری از افرادی که قصد برگزاری و اجرای این گونه دوره ها را دارند و نمی خواهند هزینه های زیادی را صرف امور برنامه نویسی و نوشتن پرتال های مخصوص نمایند، می توانند از نرم افزارهای آماده استفاده نمایند که برای ساخت این گونه امتحانات طراحی شده است. به علاوه این نرم افزار همراه با خود تعداد زیادی تمپلت ها و قالب های امتحانی از پیش ساخته شده دارا است که به شما در آشنایی کامل با چگونگی ساخت آزمون های الکترونیک کمک بسیاری خواهد کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Advanced eLearning Builder 3.6.17:
- قابلیت طراحی آموزش های کامپیوتری به صورت گرافیکی و نمایش عکس
- توانایی طراحی امتحانات و کوئیزهای تستی و تشریحی
- قابلیت طراحی سوالات چند بخشی
- قابلیت قرار دادن سوالات موردی در امتحانات
- دارای تمپلت ها و قالب های امتحانی از پیش ساخته شده
- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/6/LeaderTask%206.9.4.0/LeaderTask%206.9.4.0_www.lxl.ir.jpg
آیا وظایف و کارهای روزانه خود را فراموش می کنید؟
نرم افزار LeaderTask ابزاری قدرتمند جهت سازماندهی امور روزانه و کسب و کار برای یک شخص مدرن می باشد. این نرم افزار دارای یک سیستم هوشمند برای اداراه کردن امور، تجارت، کارهای روزمره، حوادث، تماس های تلفنی، رویدادها می باشد. این نرم افزار دارای ویژگی های بسیاری در زمینه مدیریت زمان و سازماندهی فعالیت های روزانه دارد. این برنامه به شما در مدیریت زمان کمک خواهد کرد. قابلیت ذخیره هر فایلی را در پایگاه داده خود دارد. توسط این برنامه می توانید به مدیریت گروه هم شرکت بزرگ و یا شرکت کوچک بپردازید. نرم افزار LeaderTask وظایف را به صورت درختی و سلسله مراتبی برای شما نمایش می دهد. همچنین دارای یک یادآوری کننده وظایف می باشد که در زمان خاصی آن وظیفه را به شما یادآوری نماید. استفاده از نرم افزار LeaderTask بسیار آسان می باشد و دارای تنظیماتی جهت راحتی بیشتر در استفاده می باشد. این نرم افزار دارای فیلتر وظایف است بدین صورت که وظایف را به صورت: امروز من، نکات مهم، ضروریات، خرید ماهانه، پروژه،  ماه ها، مشاهده وظایف وکالت داده شده، بانک، خرید، برای خواندن، نتیجه بحث ملاقات ها، کارهای گذشته، اهداف سال و … تنظیم می نمایید. همچنین می توان وظایف را بر اساس الویت تنظیم نمود. LeaderTask به شما کمک می کند تا لینک ها و وب سایت های دلخواه را ذخیره نمایید و اجازه گرفتن پشتیبان و نیز چاپ داده ها را به شما می دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار LeaderTask 6.9.4.0:
- قابلیت تشکیل کسب و کار
- نمایش وظایف در فرمی به صورت درخت
- توانایی مشخص کردن امور بر اساس الویت
- قابلیت یادآوری کردن وظایف
- شامل تنظیمات انعطاف پذیر و واسط کاربری
- استفاده آسان از نرم افزار
- دارای قالب های آماده برای استفاده
- امکان حفاظت از اطلاعات
- قابلیت سازماندهی ذخیره تماس ها و اطلاعات مربوط به آن مانند email ،ICQ ،www ،phone
- قابلیت مدیریت گروه
- مدیر اطلاعات شخصی
- نمایش امور مهم در تقویم
- توانایی سازماندهی PDA
- قابلیت فیلتر کردن امور
- دارای کتاب آدرس
- مجهز به دفتر خاطرات روزانه
- دارای زمان بند
- امکان قرار دادن نام کاربری و پسورد
- شامل دفتر یادداشت
- قابلیت انتقال اطلاعات به کامپیوتر دیگر
- توانایی ذخیره سازی کپی از فایل ها از هر نوعی
- قابلیت نگهداری مجموعه ای از لینک ها و وب سایت ها
- قابلیت گرفتن Backup از داده ها
- قابلیت چاپ
- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/6/0/Bulk%20Folders%20Creator%202.0/Bulk%20Folders%20Creator%202.0.jpg

 

نرم افزار Bulk Folders Creator ابزاری قدرتمند در زمینه ساخت تعداد زیادی فولدر به صورت اتوماتیک می باشد. شما می توانید توسط این نرم افزار تعداد زیادی فولدر را در زمان تعیین شده بسازید. همچنین می توانید به مراحل قبلی برگردید و عملیات هایی که انجام داده اید را کنسل نمایید. ساخت پوشع ها با نام یا زمین، برگشت به مرحله قبل و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Bulk Folders Creator 2.0:
- امکان ساخت پوشه ها توسط نام
- قابلیت ساخت فولدر با زمان
- قابلیت برگشت به مراحل قبلی
- قابلیت پیش نمایش
- پشتیبانی از ویندوز Win2000, Win7 x32, Win7 x64, WinVista, WinVista x64, WinXP
- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/6/0/My%20Computer%20Xplorer2%20Pro%201.8.0.13/My%20Computer%20Xplorer2%20Pro%201.8.0.13.jpg

با پیشرفت تکنولوژی و استفاده مداوم از کامپیوتر وقت آن رسیده تا فایل منیجر ویندوز را با یک ابزار ویندوز اکسپلورر جدید که با علم خاصی برای کسانی که دائم در حال جابه جایی بین فولدرها، کپی کردن، جابه جا کردن و جستجو کردن فایل هایشان هستند طراحی شده و نامش Xplorer2 است عوض کنیم.
نرم افزار Xplorer² Professional جایگزین مناسب برای My Computer شرکت مایکروسافت که تقریباً کار بسیاری از حرفه ای ها را کم می کند و کمک می کند تا سرعت عملیات و دسترسی به فایل ها و پوشه ها افزایش یابد. این ابزار، محتوای دو فولدر را به صورت همزمان در یک پنجره به شما نشان می دهد. این قابلیت برای کسانی که به صورت دائم در حال جا به جا کردن و کپی نمودن فایل هایشان هستند بسیار ایده آل است و سبب صرفه جویی بسیاری در وقتشان می شود. همچنین در پنل سمت چپ شما محتویات هارد دیسکتان را با آرایش شاخه ای مشاهده می کنید که امکان جا به جائی بین دایرکتوری ها را بسیار راحت تر می کند. Xplorer2 می تواند فولدر ها و فایل ها را بوک مارک کند و به آنها برای باز کردن سریعترشان یک کلمه ی کلیدی نیز اختصاص دهد. همچنین این نرم افزار به شما امکان مدیریت فایل های روی هاست شخصی تان و FTP کردن به آن را نیز می دهد و نیز شما می توانید از یک فیلتر برای پیدا کردن همه ی فایل هایی که با حرف A شروع می شود یا با png. تمام می شوند استفاده کنید. اگر یک فایل حجیم چند گیگا بایتی دارید و می خواهید آن را مثلاً با آوردن روی چند سی دی با خود حمل کنید و به جای دیگری ببرید Xplorer2 می تواند آن را برای شما به صورت قطعه های کوچک تر در آورد یا اصطلاحا Split نماید و بعد دوباره در زمانی که نیاز دارید این قطعات را به هم متصل کند. برای انجام اینکار به سراغ منوی Action و گزینه ی Split بروید و بعد فقط حجم قطعات را مشخص کنید. برای بهم چسباندن قطعات نیز ابتدا از لیست شدن و وجود همه ی فایلها مطمئن شوید بعد جمیع قطعات را انتخاب کنید و در منوی Action به سراغ گزینه ی Join بروید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Xplorer2 Pro 1.8.0.13:
- امکان باز کردن تب
- دارای رابط کاربری با پنل دوگانه یا dual
- وجود میانبرهای بسیار بر روی کیبورد
- قابلیت بوک مارک کردن فایل ها و فولدرها
- امکان جستجوی فایل ها با استفاده از فیلترها
- امکان مدیریت فایل های روی هاست شخصی تان و FTP کردن آن
- رابط کاربری سه وجهی
- قطعه قطعه کردن و بهم چسباندن قطعات فایل ها
- سرعت و قدرت بالای لود
- پشتیبانی از ویندوز ۹۵, ۹۸, ME, NT4, 2000, XP, 2003, Vista 32 & 64 bit
- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/1/Duplicate%20File%20Cleaner%20v2.6.0.188/Duplicate_File_Cleaner.jpg

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که از رایانه شما چندین نفر استفاده می کنند. مطمئنا این استفاده ی چندین نفره مشکلاتی را نیز به همراه خواهد داشت. شاید یکی از مشکلات عمده ی این دسته افراد کپی ها و فایل های تکراری می باشد که توسط دیگر کاربران یا حتی خود شخص در سیستم ذخیره شده اند. شاید در مواقعی شما نیاز داشته اید فایلی را برای مدتی در دو مکان مثلا در دو درایو متفاوت ذخیره نمایید و پس از پایان کار از حذف کردن یکی از آن ها غافل شده اید. حال فکر کنید این عمل چندین بار آن هم با فایل های حجیم تکرار شود دیگر فضای برای شما باقی نخواهد ماند و این فایل های تکراری فضای هارد شما را اشغال میکنند و باعث افت سرعت سیستم و مشکلات بسیاری برای شما و رایانه خواهند شد. اما باز هم گروه پرتوان ال ایکس ال  به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی پرداخته است.Duplicate File Cleaner نرم افزاری است که با اسکن سیستم شما فایل های تکراری را یافته و به صورت خودکار آن ها رابرای شما خذف خواهد کرد. این نرم افزار امکانات فراوانی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد با استفاده از این نرم افزار می توانید به اسکن سیستم مطابق با سلیقه ی خود پرداخته و مسیر فایل های تکراری خود را در لیستی مشاهده کرده و آن ها را به دلخواه حذف نمایید. همچنین این نرم افزار از دقت بالای برخوردار است و با مقایسه ی بایت به بایت فایلها اطمینانی را برای شما حاصل خواهد کرد که اشتباهی فایلی را پاک نخواهید کرد. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید با حذف فایل های تکراری سرعت سیستم خود را بهبود ببخشید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Duplicate File Cleaner v2.6.0.188:


- امکان اسکن Bookmark های مرورگرها و حذف فایل های تکراری آن ها


- دارای موتور جست و جوی جدید و پرسرعت


- پشتیبانی از دستگاه های مختلف از جمله iPod, iPhone, Zune, , PSP, Mp4 و …


- امکان مقایسه ی فولدر ها با استفاده از Folder Match


- مقایسه ی فایل ها و فولدر ها با چندین الگو براساس نیاز شما


- تجزیه و تحلیل تفاوت های بین فولدر ها و همگام سازی فایل ها


- جایگزینی فایل های قدیمی با فایل های جدید بدون از دست دادن هر گونه اطلاعات مهمی


- دارای گزینه های اسکن انعطاف پذیر برای جست و جو براساس نام, سایز و…


- رابط کاربری جذاب و دوست داشتنی


- پاکسازی فایل های ناخواسته مثل Internet Cache ,Empty Recent Documents, Recycle Bin, Temporary Directory, Internet History و Temporary Internet Files و …


- امکان انتقال فایل های تکراری به فولدری خاص یا سطل زباله و حذف آن ها برای همیشه


- امکان Export لیست فایل های تکراری به صورت HTML, TXT, XML و CSV


- پشتیبانی از فایل های موسیقی، تصاویر، اسناد و Outlook Emails و …


- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷


- و…



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/6/3/advancedjpegcompressorshot_www.lxl.ir.jpg

بسیاری از کاربرانی که در زمینه طراحی عکس و فایل های تصویری فعالیت می کنند از نرم افزارهای کمک بهینه سازی تصاویر برای رفع مشکلات و همچنین انجام عملیات های مختلف بهینه سازی همانند کاهش حجم تصاویر نیز استفاده می کنند تا در هنگام نتیجه گیری نهایی ، تصاویر را با کیفیت مناسب و حجم خوب بدست آورند. بسیاری از شرکت های نرم افزاری این توانایی را به وسیله نرم افزارهای تولید شده خود به کاربران می دهند. برنامه های بسیاری را می توان در این زمینه یافت که هر یک از ویژگی های مختلفی بر خوردار می باشند.Advanced JPEG Compressor  نام نرم افزاری قدرتمند برای فشرده سازی فایل های عکس با فرمت های مختلف می باشد. به کمک این برنامه می توان علاوه بر ویژگی فرشده سازی عکس از ابزارها و امکانات دیگری نظیر ابزارهای مدیریت بر فایل های عکس ، ابزارهای ویرایشی و نمایش عکس ، افکت گذاری بر روی تصاویر و … نیز اشاره نمود. در این نرم افزار کاربران قادرند تا به مجموعه ای از ابزارهای مدیریتی و مورد نیاز در زمینه کار با تصاویر دست یابند. این نرم افزار با توجه به ظاهر مناسب گرافیکی در رابط کاربری توانایی انجام امور را به آسانی به کاربران خود می دهد. این نرم افزار از تولیدات شرکت نرم افزاری WinSoftMagic می باشد.



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان