تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

مجموعه سوم کارت ویزیت با طرح های شاد و جذاب که بصورت وکتور هستند

 



ادامه مطلب ...


طرح لایه باز میز و ابزار تحریر  با کیفیت بالا و بصورت پی اس دی که براحتی قابل ویرایش است

 



ادامه مطلب ...


براش هوای تاریک و مه آلود یکی دیگر از براش کمیاب و حرفه ای که میتوانید از تهران دی ال دانلود کنید

 



ادامه مطلب ...


قالب رها نسخه ۱ که در روز های اول مورد استفاده قرار گرفت . این قالب اختصاصی از طراحی گرافیک زیبایی برخوردار است و کاملا سئو است.

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 14 تير 1390برچسب:, :: 14:4 :: نويسنده : admin

با احترام

 

برای این ساعت از تهران دی ال قالب بسیار سبک و بهینه سایت راحت سئو را برای وردپرس آماده نموده ایم که این قالب در اصل قالب Silver Company  هست که فارسی سازی و سفارشی شده است که اکنون میتوانید از ادامه مطلب آن را دریافت کنید..

پ.ن: این قالب بصورت اصلی است و به هیچ عنوان کپی برداری یا ریپ نشده است !

 



ادامه مطلب ...


یکی از اساسی ترین کارهایی که برای کم کردن زمان بارگذاری صفحات وب باید انجام داد، بهینه سازی حجم تصاویر استفاده شده در صفحات وب است.
منظور از بهینه سازی استفاده از روش هایی است که حجم تصاویر در فرمت های png, jpg و gif را بدون هیچ گونه تغییر در کیفیت آنها به حد بسیار قابل توجهی کاهش می دهند.
البته نباید فراموش کرد که قبل از بهینه سازی تصاویر، ابتدا بایستی براساس کیفیت مورد نیاز آنها را در پایین ترین حجمی که کیفیت عکس در آن قابل قبول است ذخیره کرد، و سپس از ابزارهای بهینه سازی تصاویر استفاده نمود.

 



ادامه مطلب ...


نرم افزار Flame Painter آخرین نسخه ارایه شده ی آن برای ویندوز می باشد. Flame Painter نرم افزار است که با آن می توانید نقاشی های زیبایی از آتش خلق کنید و آن را ذخیره کنید.
با استفاده از این نرم افزار شعله و کمی خلاقیت می توانید آثار هنری حیرت انگیزی خلق کنید و در ردیف نقاشان بزرگ تاریخ قرار بگیرید. نرم افزار تصویر آتش هیچ محدودیتی برای کار شما تعیین نکرده است و شما می توانید عکس با هر فرمتی از قبیل PNG, TGA, TIF, BMP و JPG را وارد نرم افزار کنید و با انجام کارهای گرافیکی دلخواه خروجی خود را با کیفیت بسیار بالا تهیه نمایید.

 



ادامه مطلب ...


مجموعه تصاویر با کیفیت استاک شامل ۸ تصویر با رزولیشن و کیفیت بالا با موضوع پنیر

 



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان